Google Ads

Få skarp, målrettet annoncering via Google og øg omsætningen

Annoncer på Google

Tekstannoncer på Google, eller Google Search Ads som de også kaldes, er formodentlig den mest effektive annoncetype online. Det er en oplagt annonceringsmulighed, hvis I har brug for øget synlighed og relevant trafik fra Google hér og nu. 


Annonceringsformen er også nyttig, når I gerne vil bakke jeres tilstedeværelse i de organiske søgeresultater op med endnu mere eksponering. Vi anbefaler som minimum, at I målretter Google Search Ads mod jeres mest værdifulde søgeord.

Foruden de effektive tekstannoncer på selve Googles søgeresultatsider, tilbyder Google Ads et par andre relevante alternativer, herunder Shopping, Remarketing og Display annoncer...

Remarketing

Kunder der allerede har besøgt jeres hjemmeside i forvejen, konverterer generelt bedre end førstegangsbesøgende. 


Med remarketing kan I målrette jeres Google Ads annoncering netop de kunder, der allerede har udvist interesse for jeres produkter og ydelser.

Annoncer på tværs af internettet

Mange andre websites benytter sig af muligheden for annonceindtægter ved at vise annoncer fra Google. 


Det er til jeres fordel, fordi visningerne af jeres annoncer hermed ikke er begrænset til søgeresultatsiderne, men også eksponeres på individuelle websites, der er relevante for jeres målgruppe. 

Hvad er Google Ads?

Når du foretager en søgning i Google får du ikke alene vist de søgeresultater, Google mener er interessante for dig. Du bliver også præsenteret for en række annoncer øverst og nederst på søgesiden. Dette er annoncer genereret af Google Ads. 


Disse annoncer er en oplagt mulighed for at ligge øverst i de muligheder, dine potentielle kunder bliver præsenteret for, når de foretager en søgning efter netop dét, du tilbyder. Google Ads lader dermed din hjemmeside blive synligt fra dag ét, hvilket især er en fordel, når du har brug for kunder her og nu. 

Vil du høre mere om eller har du brug for hjælp til Google Ads?