Google Ads

Få skarp, målrettet annoncering via Google og øg omsætningen

Annoncer på Google

Annoncer på Google, eller Google Ads som de også kaldes, er formodentlig den mest effektive annoncetype online. 


Når dine potentielle kunder søger efter informationer eller produkter i Google, skal dit website være maksimalt synligt.

Google Ads kan sørge for netop dét og med en målrettet og effektiv kampagne, bliver din annoncering både rentabel, effektiv og svær at komme udenom.

Google Search Ads

Google Search Ads er en oplagt annonceringsmulighed, hvis du har brug for øget synlighed i Google hér og nu. 

Annonceringsformen er også nyttig, når du gerne vil bakke din tilstedeværelse i de organiske søgeresultater op med endnu mere eksponering. Disse annoncer er genvejen til topplaceringer på Googles søgeresultatsider.

Remarketing

Kunder der allerede har besøgt jeres hjemmeside i forvejen, konverterer generelt bedre end førstegangsbesøgende. 


Med remarketing kan I målrette jeres Google Ads annoncering netop de kunder, der allerede har udvist interesse for jeres produkter og ydelser.

Annoncering på YouTube

Annoncering på YouTube åbner op for flere typer eksponering. Her er nemlig mulighed for både de traditionelle displayannoncer og de mere dynamiske videoannoncer.

Det giver dig mulighed for en bred annoncering, der påvirker dine kunder fra flere fronter - og dér, hvor de er.

Google Shopping annoncer

Der er gode konverteringer i søgninger på specifikke produkter, fordi brugerne allerede hér er i gang med selve købsprocessen.

Med Google Shopping annoncer kan du allerede præsentere dit produkt i selve søgeresultaterne med både billede og pris.

Annoncer på tværs af internettet

Mange andre websites benytter sig af muligheden for annonceindtægter ved at vise annoncer fra Google. 


Det er til jeres fordel, fordi visningerne af jeres annoncer hermed ikke er begrænset til søgeresultatsiderne, men også eksponeres på individuelle websites, der er relevante for jeres målgruppe. 

Effektmåling og webanalyse

Din annoncering skal resultere i et øget afkast. Vejen til dette ligger i indgående adfærdsanalyse, effektmåling og splittests.

Når vi ved, hvad dine kunder ønsker og hvordan de agerer på dit website, kan vi nemlig målrette din annoncering og gøre den knivskarp og vedkommende for kunden.

Få effektive annoncer på Google

Når du foretager en søgning i Google får du ikke alene vist de søgeresultater Google mener er interessante for dig. Du bliver også præsenteret for en række annoncer øverst og nederst på søgesiden. Dette er annoncer genereret af Google Ads.


Disse annoncer er en oplagt mulighed for at være det første, dine potentielle kunder bliver præsenteret for, når de foretager en søgning efter netop dét, du tilbyder. Google Ads lader dermed dit website blive synligt fra dag ét, hvilket især er en fordel, når du har brug for kunder her og nu.


Annoncer på Google er en guldgrube af muligheder for at skaffe nye kunder samt justere kundetilgangen op og ned efter din virksomheds behov og konjunkturer. Desuden kan du med remarketing målrette dine annoncer den type besøgende, der har den største konverteringsgrad: De tilbagevendende.


Hos WorkingMedia i Odense er vi både Google Analytics og Google Ads certificerede, hvilket er din garanti for vores indgående kendskab og erfaring indenfor Google annoncering. Det sikrer, at din annoncering på Google til enhver tid er fokuseret, optimeret og rentabel.

Har du brug for hjælp til dine annoncer på Google?